RSS

>ÇİLEK DESENLİ ŞAL

02 Şub

>

 
9 Yorum

Yazan: Şubat 2, 2011 in Etoller ve şallar

 

9 responses to “>ÇİLEK DESENLİ ŞAL

  1. Hümeyra`nın Güncesi

    Şubat 2, 2011 at 8:31 am

    >ellerine sağlık gülten ablacım bence asla modası geçmeyen bir model

     
  2. Nazan

    Şubat 2, 2011 at 5:33 pm

    >Çok nostaljik ama hiç bir zaman vazgeçilmeyecek bir model..Ellerine sağlık Gülten abla..

     
  3. Cimcimelerin Annesi

    Şubat 4, 2011 at 6:37 am

    >ellerine sağlık gülten abla.harika olmuş..benim de yapacaklarımın arasında..:)

     
  4. Anonymous

    Şubat 4, 2011 at 1:10 pm

    >Arkadaşım ellerine sağlık bu çilek veya (ananas) deseni bende çok severim.iyi günlerde kullanman dileğiyle. Sevgilerimi bırakıyorum. ALiye. http://www.e1y3.blogcu.comwww. aliyevideo.blogspot.com

     
  5. çokzarifişler

    Şubat 4, 2011 at 10:07 pm

    >sevgili gülo annecim ben blogları gezerken tesadüfen rastladım size ve emeğinize sağlık zamanını degerlendırdıgınız mekanınızı daha da güzelleştırmek ıstersenız ben sıze seve seve yardım ederım zıra blogunuzun dızeynında cok eksıklıkler gordum ben bıldıklerını paylasmaktan mutlu olanbır ınsanım dızayn ettıgım sıteler bakın ıstersenız sızede yardım ederım.bırkac ısım vereyımhttp://cafeportakal.blogspot.com/http://takintimbu.blogspot.com/http://belguzaranne.blogspot.com/http://coknefistadlar.blogspot.com/ve kendı sıtem ıstersenız sızınde sıtenızı duzenleme yaparım ha hıcbır ucret ıstemem gonul dostlugu yeter..sevgiler

     
  6. çokzarifişler

    Şubat 4, 2011 at 10:48 pm

    >şu anda müsaitim giriş sifrelerinizi yazın girip düzenleme yaparım isterseniz

     
  7. bekdikli

    Şubat 6, 2011 at 7:31 pm

    >ellerine saglık canım çok güzel olmuş.aynı modelden benimde var 30 yıl önce örmüştüm.hic bi zaman modası gecmeyen modeller arasında…..

     
  8. nurece

    Şubat 9, 2011 at 11:16 am

    >ablacigim ellerine saglik cok güzel olmus

     
  9. anneanneninemekleri

    Şubat 14, 2011 at 6:42 pm

    >Ellerine sağlık çok güzel olmuş.

     

Bir Cevap Yazın

 
