RSS

>ŞAL

21 Oca

>

 
10 Yorum

Yazan: Ocak 21, 2011 in Etoller ve şallar

 

10 responses to “>ŞAL

  1. Sevinç

    Ocak 21, 2011 at 7:44 am

    >hayırlı cumalar bloğunuzu iki haftadır takip ediyorum gerçektende çok başarılısınız şalıda çok beğendim ellerinize sağlık benim bloğumada beklerim…

     
  2. Nazan

    Ocak 21, 2011 at 9:39 am

    >Gülten abla ellerine sağlık.Çok şık olmuş.Bu modeli hep zincirlisini görmüştüm.Bu şeklini daha çok beğendim..

     
  3. EMİNE ÖZTÜRK

    Ocak 21, 2011 at 12:20 pm

    >çok güzel bir şal.. motiflerine bayıldım…iyi günlerde kullanın…

     
  4. O.K.A.- MAVİ TUTKU

    Ocak 23, 2011 at 3:20 pm

    >Güzel emekler doğrusu..

     
  5. tatesal

    Ocak 25, 2011 at 3:11 pm

    >Gülo annecim şal harika olmuş ellerine sağlık….

     
  6. defneylebirlikte

    Ocak 26, 2011 at 11:13 am

    >ellerine sağlık ablacığım.renk uyumu çok güzel.sevgiler…

     
  7. hobici

    Ocak 26, 2011 at 12:34 pm

    >ellerine saglik coooook guzel.benim bloguma da beklerim

     
  8. tatesal

    Ocak 27, 2011 at 7:14 am

    >Gülo annem sabunları sormuşsun;Bimden alıyorum genellikle hem ucuz oluyor hemde mis gibi kokuyor…Birde Durunun sabunlarını kullanmıştım oda hesaplı ama beyazı yok pembe sarı ve yeşil tonlarında…beyaz sabuna her peçete uyuyor ama pembe ve lila sabunlardan da kullanıyorum…sevgiler…

     
  9. tatesal

    Ocak 27, 2011 at 3:29 pm

    >Gülo anne sabunlardan Bimden aldıklarımın markası IŞIL…Pembe olnaların markası da DURU….sevgiler

     
  10. susamcorekotu

    Ocak 28, 2011 at 8:18 pm

    >GÜLTENCİM,ÇOK GÜZEL OLMUŞ:)RENK TONLARI VE KENAR MOTİFLERİ MÜKEMMEL

     

Bir Cevap Yazın

 
