RSS

>BEBEK YELEĞİ

14 Oca

>

 
7 Yorum

Yazan: Ocak 14, 2011 in Uncategorized

 

7 responses to “>BEBEK YELEĞİ

  1. lezzet sarayı

    Ocak 14, 2011 at 8:03 pm

    >gülten ablacım ne kadar güzel bir yele bu böyle çok hoşuma gitti.

     
  2. EMİNE ÖZTÜRK

    Ocak 14, 2011 at 8:13 pm

    >RENGİ DE ÜZERİNDEKİ İŞLEMELERİ DE ÇOKGÜZEL… ELLLERİNİZE SAĞLIK… BANA DA BEKLERİM…bebegimincicileri.blogspot.com

     
  3. GÜLOANNE

    Ocak 14, 2011 at 8:57 pm

    >Teşekkür ederim arkadaşlar beğendiğinize sevindim

     
  4. osbilbumusa

    Ocak 15, 2011 at 11:58 am

    >s.a.ellerinize sağlık ablacım.çok güzel bir yelek olmuş.

     
  5. papatya68

    Ocak 17, 2011 at 12:03 pm

    >Gülom ben dün forumda yazdığına cevap yazmıştım gördünmü acaba bana bir haber ulaştırırsan iyi olur bende ona göre azar azar eklemeye çalışayım inşaallah sevgilerimleAynur

     
  6. Deli Anne

    Ocak 18, 2011 at 12:32 pm

    >ne kadar güzel bir yelek bu.. sonbaharı anımsattı bana..

     
  7. nurece

    Ocak 19, 2011 at 2:08 am

    >Gülten abla ellerine saglik cok güzel olmus

     

Bir Cevap Yazın

 
