RSS

>YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN

29 Ara

>

 
7 Yorum

Yazan: Aralık 29, 2010 in Özel Günler ve Ödüller

 

7 responses to “>YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN

  1. Deli Anne

    Aralık 29, 2010 at 2:44 pm

    >iyi yıllarsize de:)

     
  2. yonca

    Aralık 29, 2010 at 10:58 pm

    >Mutlu yıllar herkese

     
  3. EZGİLİ TARİFLER

    Aralık 31, 2010 at 11:11 am

    >mutlu yıllar sevgiler.hediyeleriniz elime ulaştı çok şirinler teşşekürlerimi ve sevgilerimi gönderiyorum.sağlıkla kalın.

     
  4. ozgur

    Ocak 2, 2011 at 7:02 pm

    >Ben de kutluyorum yeni yılınızı,sevgilerimle🙂

     
  5. Leyla

    Ocak 2, 2011 at 10:09 pm

    >Merhaba. Yeni yılınız kutlu olsun, sitenizi çok, ama çok beğendim. Ellerinize sağlık.Ama sizden bir ricam var ben örgü öğrenmek istiyorum , yardımçı olarsanız sevinirim. Sizden ders alsam ne mutlu bana.

     
  6. Anonymous

    Ocak 3, 2011 at 7:20 am

    >Mutlu, neşeli, sağlıklı güzel bir yıl diliyorum arkadaşım.SevgilerAliyewww.e1y3.blogcu.com

     
  7. Emel Kurt

    Ocak 10, 2011 at 10:44 pm

    >selam gülo anne,bana mesaj birakmışsınız.ben normalde kuru domatesleri sıcak suda 1-2 saat bekletiyorum ve öyle kullanıyorum.fakat bu tarifde hazır kavanozda satılan kuru domates kullandım.(yani ikrama hazır baharatlanmış, sıvı yağın içinde kavanozlanmış) normalde hiç ekleme yapmadanda yenilebiliz.

     

Bir Cevap Yazın

 
