RSS

>KAĞITTAN SİNEKLİK

12 Ara

>

Posted by Picasa MALZEMELER
 Çeşitli renkli dergiler
ben Marketlerin reklam için dağıttığı broşürlerinden yaptım
Makas Tutkal sağlam kalın naylon iplik ve çeşitli renklerde boncuklar

YAPILIŞI

Elimizdeki renkli dergiler yukardaki gibi kesilir   ve geniş kısmından başlayarak çok sıkı bir şekilde sarılır uç kısmı tutkalla sabitlenir istediğiniz şekilde bomcuklar arasına konularak kalın sağlam ipe dizilir kapı veya pencereniz boyunda ayarlanır
İplarin ucuna perde halkası geçirdim ve bir kornişe geçirdim ve istediğim yere monte ettim  yaratılıcığınıza kalmış dizaynı
Kolay gelsin yapmak isteyenlere

 
5 Yorum

Yazan: Aralık 12, 2010 in Ahşap Boyamalar

 

5 responses to “>KAĞITTAN SİNEKLİK

  1. Swotpisces

    Aralık 12, 2010 at 9:58 am

    >küçükken bu tarz kolye yaptığımı hatırlıyorum, daha küçüğü ile tabiki de, elinize sağlık, değişik olmuş.

     
  2. elifin terazisi

    Aralık 12, 2010 at 11:06 am

    >Elinize sağlık, benim de yapacaklarım arasında sırada bekliyor.

     
  3. papatya68

    Aralık 12, 2010 at 2:20 pm

    >kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi süper olmuş ellerine sağlık

     
  4. GÜLOANNE

    Aralık 12, 2010 at 4:30 pm

    >teşekkür ederim arkadaşlar beğendiğinize sevindim

     
  5. Tijen

    Aralık 15, 2010 at 6:10 pm

    >Muhteşem olmuş. Çok severim böyle işlevsel elişlerini. Ellerinize sağlık.

     

Bir Cevap Yazın

 
