RSS

>SAÇ ÖRGÜLÜ YELEĞİN YAPILIŞI

22 Kas

>

YELEĞİN ORJİNAL HALİ

 İP 250 gr ince penye şerit ip
Şiş 4,5
şişe 46 ilmek atılıp (Yalancı selanik/)3 ters bir düz şeklinde şiş boyu bu şekilde örülecek
2 sıra burda dikkat edilmesi gerekiyor başta iki ilmek ters bir düz üç ters olarak şiş sonuna kadar devam edilip bitirilecek( Yani üç ters ilmeğin ortasındaki ters ilmek düz  olarak örülecek)
3 sıra ve sonraki sıralar ilmeklerin gelişine göre örülecek yani hep 3 ters bir düz olarak
3 sıra örgünün bir tarafından bir ilmek eksiltilip diğer ucundan bir ilmek artırılacak ben bu işlemi iki sırada bir yaptım
toplamda 10 ilmek eksiltim 1o ilmek artırdım.
eksiltme ve artıtma işlemleri bitince örgü yalancı selanik olarak istenilen beden genişliği kadar devam ediliyor yani yeleğin arkasını oluşturuyoruz.
 Bu defa  yukardaki işldmin tersini yapıyoruz kesilen taraftan artırıyoruz  artırılan  taraftan kesiyoruz ve örgüyü bitiriyoruz
Yeleğin bütün çevresini saracak kadar uzunlukta 3 lü saç örgüsü örüp sonra dikiyoruz
saç örgüsünün genişliği size kalmış ben 20 ilmek üzerinden çalıştım başlarda iki ilmeği kenar ilmek olarak bıraktım saç örgüsüne dahil etmedim

Biraz karışık oldu sanırım anlatmak yapmaktan zor bu yüzden şemasını veriyorum size yardımcı olur sanırım

 
10 Yorum

Yazan: Kasım 22, 2010 in Hırkalar ve Yelekler

 

10 responses to “>SAÇ ÖRGÜLÜ YELEĞİN YAPILIŞI

  1. Swotpisces

    Kasım 22, 2010 at 3:56 pm

    >elinize sağlık, çok hoş olmuş, çok beğendim.

     
  2. papatya68

    Kasım 22, 2010 at 4:15 pm

    >Gülo ablam ben ip bulur bulmaz bundan kızıma yapıcam inşaallah gösterdim bayıldı prenses:)hemen ip bulmam lazım hemen…sevgiler

     
  3. elifin terazisi

    Kasım 22, 2010 at 4:16 pm

    >Elinize sağlık, şık ve modern olmuş, açıklamalar için teşekkürler:)

     
  4. Narish

    Kasım 22, 2010 at 5:46 pm

    >ablacım açıklama için teşekkürler çok şık olmuş ilk fırsatta bende öreceğim..

     
  5. evcilik

    Kasım 27, 2010 at 11:13 am

    >bitürlü yollıyamıyorum yine yorumlarımı,model çok hoşmuş..paylaşım için teşekkürler..sevgiler.

     
  6. permaren

    Kasım 28, 2010 at 9:45 pm

    >ellerinize sağlık gerçekten çok güzel..hele anlatımlı olması daha güzel umarım deneyebilirim en kısa zamnda..sevgiler..

     
  7. Anonymous

    Aralık 7, 2010 at 4:13 pm

    >Bayıdım bu yeleğe tam bana göre:)ellerine sağlık bloğunada bayıldım bir bayanın aradığı hersey var tebrikler

     
  8. DeNiZ.KaYRa

    Aralık 7, 2010 at 4:42 pm

    >bu tarif bana çok karışık geldi siz bubun örneğini nerden çıkardınız acaba

     
  9. ınspiration

    Aralık 7, 2010 at 8:23 pm

    >çok güzel olmus ellerinize sağlık ayrıca süper bir blog olmuş çok tebrik ederim

     
  10. hobici

    Ocak 10, 2011 at 12:47 pm

    >COK GUZEL OLMUS ELERINIZE SAGLIK.BENDE AYNISI TIG LAN ORUYORUM ISALAH GUZEL OLUR.

     

Bir Yanıt Bırakın

 
