RSS

>Pullu İpten Üçgen Motifli Tığ İşi Tunik

07 Kas

>



 
8 Yorum

Yazan: Kasım 7, 2009 in Bluzlar ve Kazaklar

 

8 responses to “>Pullu İpten Üçgen Motifli Tığ İşi Tunik

  1. elzemhobby

    Kasım 7, 2009 at 8:00 am

    >yine harika olmuş Gülo anne ellerin dert görmesin sessiz ve derinden gidiyor gördüm sizi….

     
  2. Aлиса

    Kasım 7, 2009 at 8:12 am

    >Отлично!Молодец! Очень нравится!Mükemmel! Yapıldı! Really like it!

     
  3. Sevkut

    Kasım 7, 2009 at 10:37 am

    >Harika bir tunik olmuş Gülo Annecim, ellerin dert görmesin.

     
  4. biryudumhobi

    Kasım 7, 2009 at 2:44 pm

    >çok güzel bir model eline sağlık

     
  5. elzemhobby

    Kasım 12, 2009 at 6:30 am

    >Etkinliğimize buyurun Gönderen: http://sevincaltuntas.blogcu.com/ 48. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; http://porselendemlik.blogcu.com http://birdemliksohbet.blogspot.com http://gelibolu17.blogspot.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için 16 KASIM 2009 – 7 ARALIK 2009 TARİHLERİ ARASINDA http://sevincaltuntas.blogcu.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK. VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 48.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM. LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM. SEVGİLER

     
  6. kamelya1968

    Kasım 18, 2009 at 9:08 pm

    >canım çok güzel olmuş ya bayıldım ellerine sağlık….

     
  7. elzemhobby

    Kasım 27, 2009 at 4:43 am

    >hayırlı-bolbereketli bayramlar dilerim Gülo anne size ve ailenize..

     
  8. Maria fra Idekroken

    Kasım 27, 2009 at 6:58 pm

    >Very beautiful blog and things🙂

     

Bir Cevap Yazın

 
