RSS

>Tığ İşi Bolero

16 Şub

>

 
3 Yorum

Yazan: Şubat 16, 2009 in Bluzlar ve Kazaklar

 

3 responses to “>Tığ İşi Bolero

  1. ELBİSTANLI

    Şubat 17, 2009 at 11:07 pm

    >Yine geldim yeni dua kampanyamıza desteğin için arkadaşım belkide çok olduğumu düşüneceksin ama yinede geldim işte Hasta bir kardeşimiz için salat-ı tefriciye okuyoruz blogumu ziyaret ederek bize katılımını bekliyorum canım.hayırlı geceler diliyorum.

     
  2. Inmaclamir

    Şubat 17, 2009 at 11:21 pm

    >Akşam arkadaş, İyi selamlıyorum gidin ve şirin blogu görmek Don’t size ben ziyaret anımsamıyorsanız yorumlar bırakmayın düşünüyorum, ben her zaman sana bir arkadaş ¡¡¡öpücük olan harikalar için bu var elblogdeclamir.blogspot.com

     
  3. Inmaclamir

    Şubat 21, 2009 at 10:21 pm

    >İyi geceler bu yorumlar ama neden, ama hiçbir şey, olur endişelenmeyin görünmez olmadığını düşünüyor Amiga Sanırım arkadaşlar kalır ve bu bir sorun değil umut, İyi bir hafta sonu aşındırıcı bir arkadaşım var! ! elblogdeclamir.blogspot.com

     

Bir Cevap Yazın

 
