RSS

>Ponpon İple Örülmüş DeğişikAtkı Modelleri

01 Kas

>


 
11 Yorum

Yazan: Kasım 1, 2008 in Etoller ve şallar

 

11 responses to “>Ponpon İple Örülmüş DeğişikAtkı Modelleri

  1. emelhobi

    Kasım 2, 2008 at 5:23 pm

    >emelacikel25@hotmail.combenim mail adresim eklersen oradan göndereyim kodu kod olmadan sadece resim çıkar canım o da bir işine yaramaz

     
  2. Emine

    Kasım 3, 2008 at 10:59 am

    >canım merhababu kozalak atkı ve fular işine takmış durumdayımüstten 3. resimdeki atkıyı nasıl yaptığını anlatırsan sevinirim. Canım araya aynı renk başka bir iple mi örüyorsunSEVGİLERhttp://eminedantelorgu.blogcu.com/

     
  3. güloanne

    Kasım 3, 2008 at 11:36 am

    >Merhaba ponpon(kozalak) atkının yapılışını sormuşsun seve seve anlatmaya çalışayım.Emineciğim biliyorsun bu ponponların arasındaki iplere ilmek atılarak yapılıyor.Ben ince şiş 3,5 ile ördüm aradaki boş ilmeklere 2 ilmek toplam 10 ilmek atarak istediğin yükseklikte ör sonra bir başka ipe geçmek için 10 ilmeği 20 ilmek olarak artır onuda istediğin yükseklikte örüp ponpon ipe geçince tekrar 10 ilmeğe düşüreceksin İnşallah anlatabilmişimdir yine bir sorun olursa ben burdayım sevgiler.

     
  4. Emine

    Kasım 3, 2008 at 2:46 pm

    >canım merhabaaçıklama için tşk. ederim deniyeyim yapamazsam sana tekrar dönerimSEVGİLERhttp://eminedantelorgu.blogcu.com/

     
  5. Anonymous

    Kasım 23, 2008 at 2:26 pm

    >Merhaba, elinize sağlık hepsi çok güzel olmuş…ben üstten ikinci resimdeki modeli yapmaya çalışıyorum ama beceremedim ip aldığım kadın tarif etmişti ama unuttum:( Yardımcı olursanız çok memnun olucam…

     
  6. Anonymous

    Kasım 23, 2008 at 5:14 pm

    >Gülo anne anlatmıycakmısın o 2. sıradaki modeli:( Bak sabırsızlıkla bekliyorum elimde ipim.

     
  7. güloanne

    Kasım 25, 2008 at 3:45 pm

    >Merhaba arkadaşım kusura bakma pc.arızalıydı yorumunuzu şimdi gördüm .Ponpon iple örülen ikinci örneği sormuşsunuz o model çok basit ponpon kısmı atlatıyorsunuz ipin düz kısmınını örüyorsunuz atkı üç ilmekle başlanıyor sıra sonlarında üç ponponu serbest bırakılarak dördüncü ponponla örüyorsun .bu işlemi sıra başında ve sonlarında yapıyorsun.bu kadar bilmem anlatabildimmi acaba yine anlaşılmayan bir sorun olursa tekrar sorabilirsiniz teşekkürler

     
  8. rapunzel

    Ocak 2, 2009 at 11:01 am

    >selam popon ıpten bende aldım kendıme atkı e sapka örücem ama örülüşünü unuttum 5 veya 6 nolu sısle ormemı soyledıler nasıl örüldüğünü anlatırsanız sevınırım.sevgılerımle

     
  9. gülten özdemir

    Ocak 31, 2009 at 6:16 pm

    >arzucuğum kusura bakma yorumunu yeni gördüm canım 5 ve altı nolu şişle güzel olmaz şişlerin ne kadar ince olursa o kadar güzel olur

     
  10. saricicegim

    Şubat 21, 2009 at 11:42 pm

    >merhaba güloanne çok güzel yapmışsınız ellerinize sağlık…ben 5 ilmekle başlayıp atkı yaptım çok güzel ördüm ama bir türlü kesip bitiremiyorum…yardımcı olur musunuz? nasıl kesmem lazım örgüyü 😦

     
  11. Janice

    Ağustos 7, 2009 at 9:04 pm

    >How beautiful your work!Regards from Brazil!

     

Yorum bırakın