RSS

>Varaklı Çerçeve

15 Ara

>Aşağı yukarı 33 yıllık resim çerçevesi artık eskimiş ve kabartmaları dökülmeye başlamıştı ve bende manevi değeri fazla olan bu çerçeveyi önce tamirlerini yapıp bayadım , varakladım birazda eskitme yaparak yeniden kullanacak konuma getirip resim yerine ayna takdırdım ve yeni evlendirdiğim oğlumun antresinde biraz klasik bir hava yarattım.
Baktım ayna tek başına olmadı altına bir telefonluk ham olarak aldım onuda boyayıp eskitme yaparak varakladım antresinihareketlendirdim




 
5 Yorum

Yazan: Aralık 15, 2009 in Ahşap Boyamalar

 

5 responses to “>Varaklı Çerçeve

  1. SerpiL

    Aralık 15, 2009 at 10:25 pm

    >eskileri yenilemek ne zevkli bişi yaaa.çok güzel olmuş güle güle kullan

     
  2. cafemis

    Aralık 18, 2009 at 7:27 pm

    >canım yayında her ıkı sıtemde de senden rıcam benım sıtelerın lınkını de eklermısın,bu muhtesem takımı gule gule kullan,sevgıler

     
  3. cafemis

    Aralık 21, 2009 at 6:50 am

    >linkleri eklememişsiniz arkadaşım,eklersenız sevınırım,hırka modelını sormussunuz,aldıgım kataloga ulasır ulasmaz,semasını sıze gonderırım,ıyı gunlerınız olsun,sevgılerhttp://cafemis.comhttp://cafemis.blogspot.comnot:elemeğiniz her iki sitemde de yayında su anda,ellerınıze saglık

     
  4. rüzgar

    Ocak 16, 2010 at 4:48 pm

    >merhaba bende ahşap boyama kursuna gitmiştim. Tek darbe ile çok çalışmalarım oldu ellerinize sağlık anladığım kadarı ile çoook marifetlisiniz. Eda banada blog kurdu benim sitemi ziyaret edip fikirlerinizi bana iletirseniz sevinirim. benide eklersen sevinirim ben seni ekledim saygılarımla meltemkayali.blogspot.com

     
  5. sibel

    Ocak 19, 2010 at 12:06 pm

    >Çok güzel olmuş,fikrinize emeğinize sağlık:) bu arada telefonluğu nereden aldınız bayıldım valla,sevgiler…

     

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

